Thursday 21 September 2017

4 Ter Forex Indikatorer


4 Typ av indikatorer FX Traders Måste veta. Många valutahandlare spenderar sin tid på att leta efter det perfekta ögonblicket för att komma in på marknaderna eller ett talande tecken som skriker köper eller säljer. Och medan sökningen kan vara fascinerande är resultatet alltid detsamma Sanningen är Det finns inget sätt att handla forexmarknaderna Som ett resultat måste framgångsrika handlare lära sig att det finns en mängd indikatorer som kan hjälpa till att bestämma den bästa tiden att köpa eller sälja en valutakurs. Här är fyra olika marknadsindikatorer som Mest framgångsrika valutahandlare är beroende av. Indikator nr 1 Ett trendverktyg Det är möjligt att tjäna pengar genom att använda ett motstridigt tillvägagångssätt för handel Men för de flesta handlare är det enklare sättet att känna igen riktningen för den stora trenden och försöka vinst genom handel I trendens riktning Det här är trendverktyg som kommer till spel Många missförstår syftet med trendverktyg och försöker använda dem som separata handelssystem. Även om detta är möjligt, kan t Han verkliga syftet med ett trendverktyg är att föreslå om du ska leta efter att gå in i en lång position eller en kort position Så låt oss betrakta en av de enklaste trend-följande metoderna den glidande genomsnittliga crossover. A simple moving average representerar genomsnittet Slutkurs över antal dagar i fråga För att utarbeta, låt oss titta på två enkla exempel en längre term, en kortare term För information om rörliga medelvärden, se Exploring The Exponentially Weighted Moving Average. Figur 1 visar 50-dagars 200- Dag glidande genomsnittliga crossover för euro yen cross Teorin här är att trenden är gynnsam när 50-dagars glidande medelvärde är över 200-dagars genomsnittet och ogynnsamt när 50-dagen är under 200-dagarna Som diagrammet visar, Denna kombination gör ett bra jobb med att identifiera marknadens stora trend - åtminstone mestadels. Oavsett vilken glidande medelkombination du väljer att använda, kommer det att finnas whipsaws. Figur 1: Euro-yen med 50-dagars Nd 200-dagars glidande medelvärden. Figur 2 visar en annan kombination 10-dagars 30-dagars crossover Fördelen med denna kombination är att den kommer att reagera snabbare på förändringar i prisutvecklingen än föregående par. Nackdelen är att det också kommer att vara Mer mottaglig för whipsaws än långsiktig 50-dagars 200-dagars crossover. En undersökning som gjorts av Förenta staternas presidium för arbetsstatistik för att hjälpa till att mäta lediga platser. Det samlar in data från arbetsgivare. Det högsta beloppet av pengar som USA kan låna Skulden Tak skapades enligt Second Liberty Bond Act. Räntan vid vilken ett förvaringsinstitut lånar medel som förvaras i Federal Reserve till ett annat förvaringsinstitut.1 En statistisk åtgärd av spridning av avkastning för ett visst värdepapper eller marknadsindex Volatilitet kan antingen vara Uppmätt. En amerikansk kongress godkändes 1933 som Banking Act, som förbjöd kommersiella banker att delta i investment. Nonfarm lön hänvisar till vilket jobb som helst utanför E av gårdar, privata hushåll och icke-vinstdrivande sektorn U s Bureau of Labor. Över 1 miljon Traders har sett mina Blog Videos. That kommer med en betalning endast för lönsam månads policy. Tack för att du besökt min Forex indikator och strategi webbplats. Jag är så glad att dela med dig en del av min resa och allt jag har lärt mig Hittills om valutahandling. En liten bit om mig. Jag, jag m Kelvin och jag är personen bakom alla valutahandelsartiklar som finns i min blogg. Jag är för närvarande en fulltidsmedelsaffär som gör en konsekvent inkomst varje månad hemma. Trots att sakerna är på plats just nu började det inte smidigt. Jag hade faktiskt kämpat med handel i sex till nio månader och jag hade mitt konto helt utplånat två gånger i rad. Det var förödande. Lyckligtvis är jag en Väldigt envis person som alltid vill uppnå det jag planerar jag bestämde mig för att lägga tid och ansträngning för att lära mig repet och sätta vad jag har lärt mig i praktiken. Först började jag göra konsekvent inkomst från handel och så småningom nog att jag skulle kunna sluta Dagjobb som process en Gineer i ett multinationellt företag och bli författare till 7 matematikbedömningsbok. När du prenumererar på mitt nyhetsbrev skickar jag dig en FLAT MACD Trading Technique-video samt en handelsmanual som skrivs av mig och det kommer att visa dig exakt hur Jag lyckas göra konsekvent vinst i handel varje månad. Det finns många valutakurser och valutasignaltjänster på marknaden som skapas av Marknadsförare inte REAL Traders Därför för att ge mina studenter större säkerhet i min kurs och service. Min kurs Levereras med en 130 återbetalningspolicy där eleverna kan fråga om 130 återbetalning om de upptäcker att jag lägger in en falsk vinsthandel på min månadsresultatrapport. Om min prestationsrapport är riktig så ser jag varför mina elever inte kommer att tjäna pengar på De strategier jag undervisar. Dessutom erbjuder jag också en Forex Trade Copier Service för studenter i min kurs. Det här är att hjälpa dem att öka sitt konto medan de lär sig att handla från mig. För den här tjänsten kommer den med En betalning endast för lönsam månadspolicy som du inte kan hitta någon annanstans online Vad det innebär är att du endast debiteras en avgift om tjänsten gör vinst i slutet av månaden. Förutom min kurs och min tjänst är min blogg Fylld med videor och inlägg som jag har skrivit under åren för att hjälpa mina läsare att bli en bättre näringsidkare. Den här informationen i min blogg är ibland ännu bättre än vad du får från en kurs som du köpt. Vad är den bästa tekniska indikatorn i Forex. Uppgifterna visade att indikatorn som utförde bäst på egen hand under de senaste fem åren var Ichimoku Kinko Hyo-indikatorn. Det genererade en total vinst på 30 341 eller 30 35 Över 5 år, vilket ger oss ett genomsnitt på drygt 6 Per år. Förvånansvärt var resten av de tekniska indikatorerna mycket mindre lönsamma, med den stokastiska indikatorn som visar en avkastning på negativ 20 72 Dessutom ledde alla indikatorer till betydande neddragningar mellan 20 och 30 men det betyder inte att de Ichimoku Kinko Hyo-indikatorn är bäst, eller att tekniska indikatorer som helhet är värdelösa. Det här visar bara att de inte är användbara på egen hand. Tänk på alla kampsportfilmer som du såg på att växa upp bortsett från The Rock and the Folk s Elbow ingen förlitade sig på bara ett drag för att slå alla de dåliga killarna Var och en använde en kombination av rörelser för att få jobbet gjort Forex trading är liknande Det är en konst och som handlare måste vi lära oss hur man använder och kombinerar Verktygen till hands för att komma fram till ett system som fungerar för oss Detta leder oss till vår nästa lektion och sätter alla dessa indikatorer tillsammans. Spara dina framsteg genom att logga in och markera lektionen fullständigt.

No comments:

Post a Comment