Sunday 13 August 2017

Forex Sub Nisch


4 Godkända steg för att hitta en lönsam nisch. Du spenderar mycket tid på att leta efter produkter för att marknadsföra. Om du gillar de allra flesta abonnenter på min blogg är svaren en bestämd Ja. I det här inlägget kommer jag att föreslå Att du tar ett steg tillbaka från produktplockning och istället fokuserar på att hitta en nischgrupp att tjäna. Varför bör du koncentrera dig på en nischgrupp först, istället för produkter Här är två solida skäl. Produkterna kommer och går, men nischhögskolan Runt för evigt Om du någonsin har marknadsfört en produkt lönsamt och då hade den minskat i popularitet eller drog av marknaden helt, vet du vad jag pratar om. När du väljer en nischgrupp och tar dig tid att förstå deras behov djupt, en Helt ny värld av alternativ öppna för dig Du byter från att kämpa för att hitta idéer för produkter, för att direkt veta exakt vilka typer av produkter du borde marknadsföra eftersom de stämmer överens med dina nischgruppers behov. Jag vet det här av erfarenhet Thr Ee år sedan var jag en kämpande affiliate marknadsförare och studsade från erbjudandet att erbjuda ett spel av vad jag kallar affiliate pinball Idag gör jag en heltidsinkomst från diverse passiva inkomstströmmar försäljning av affiliate-produkter, försäljning av egna produkter och Adsense Intäkter mina Adsense intäkter enbart toppade 2000 i förra månaden Och det är allt för att jag fokuserar på att tjäna behoven hos en nischgrupp. Så hur kommer du igång Hitta en nisch. Följ dessa 4 enkla steg.1 Brainstorma en publik Du kan göra detta i På några sätt. Välj en publik som du representerar dig till exempel, manlig universitetsstudent mellan 18 25 år eller medelålders professionell man. Välj en publik som du gravit mot med andra ord, personer som du gillar att hänga med. Arbeta bakåt , Och välj en publik genom att först välja ett nischämne som intresserar dig. Det kan innebära att du väljer en nisch som baksmälla botemedel och gör sedan forskning på webbplatser som Quantcast för att räkna ut de dominerande grupperna av människor th På letar efter ett botemedel mot bakslag.2 Identifiera de problem som din nischgrupp har. Det innebär att undersöka problem, utmaningar, smärtpunkter, ambitioner och önskemål som din nischgrupp har. Det finns många platser online som du kan hitta denna information , Inklusive nischforum, hemsidor, populära bloggar och trendwebbplatser.3 Välj de mest lönsamma problemen Inte alla problem skapas lika Några problem som publiken kommer att betala för att lösa andra kommer att vara svårt att sälja. Du måste förstå Skillnad, och du kan göra det med hjälp av filter som. Antalet månatliga sökningar relaterade till ett problem. Antalet sökningar som innebär avsikt att lösa det problemet. Stabiliteten av söktermer relaterade till det problemet. Mängden god kvalitet Gratis information på webben. 4 Förstå lönsamma problem djupt Det räcker inte att bara veta att manar mellan 18 och 25 söker t. Ex. Bakverk. Du måste ta reda på vad exakt de vore Nt i en baksmälla botemedel och de problem de har med nuvarande baksmälla botemedel Det finns mer att det sedan bara hitta din nisch men Du måste också förstå det språk de använder för att beskriva deras idealiska lösning, så att du kan echo det språket tillbaka till dem I din annons kopia, försäljning sida kopia etc. Om du är sjuk att spela affiliate-flipperspel måste du ta ett steg tillbaka och ompröva din strategi för att bygga ett online-företag. Den strategi som har fungerat bra för mig och massor av Världsklass företag är att välja en nisch publik att tjäna, dyka in och förstå den publikens problem djupt Genom att göra så kommer en ny värld av lönsamma möjligheter att öppna upp för dig. Her sa bra startwebbplats för att hjälpa dig att skriva in forexen Marknaden Detta är en stor nisch så att du kanske vill borra ner till en mer fokuserad delnisch som handelssignaler, Forex-utbildning, Forex-strategier och hundratals riktade sökord. Du kan tjäna pengar på denna nyckelfärdiga WordPress-webbplats med. Forex är en av de bästa Pengar gör nischer online och också ett mycket spännande ämne Det är ett av de mest sökta sökord på internet och om det är bra kan du få massiv trafik. Denna premade Forex premium blogg är utformad för att hjälpa dig att snabbt starta en Forex-informationssida och Göra mycket. Shopping Cart. Items i din kundvagn. Member s Area. New Product Notification. Subscribe till vår mailinglista och var den första som vet när ett nytt bloggpaket är utsläppt Klicka här för att prenumerera. Ny redo gjort eBook Store. tradefx4freedom 2011 -11-15 16 07 10 UTC 1.My domän är snip Länk raderad snip och efter att ha lyssnat på Adam Short fick jag handelsexempel på min domän Så jag trodde att jag använder det här sökordet till min fördel. Lite visste jag att det har hög konkurrens med Bara 368000 globala sökningar och 60500 lokal sökning till USA låter se till Singapore åtminstone det är mitt mål endast 4400 sökningar. Min fråga är att jag ska göra SEO för ett högt konkurrenssökord på mina artiklar och rubrikrubrik eller ska jag leta efter låg konkurrens och Gör ett nyckelord Täthet på mina artiklar såväl som header. Low konkurrens sökord relevans är bara ner till följande Hur man handlar 45 miljoner globala sökningar och Singapore 246 miljoner sökningar. Eller ska jag fokusera på denna valutahandel hemifrån med mindre konkurrens men bara 320 globala sökningar Och mindre än 10 från Singapore. Keyword Använd Jag ser på valutahandlare men dessa som ingen relation till min domän som börjar med tradeforex så ska jag använda trade forex som mitt basord nyckelord istället Men det här är vad google har att säga. Keyword - Trade Forex Competition - höga globala sökningar - 368 000 lokala sökningar - 4400 Singapore CPC - 19 86.Keyword - Hur handelskonkurrens - låga globala sökningar - 45 miljoner lokala sökningar - 246 000 Singapore CPC - 4 60.Keyword - Valutahandel från hemmet Konkurrens - låga globala sökningar - 320 lokala sökningar - mindre än 10 Singapore CPC - 0 13.Keyword - Hur man gör handel Hur man gör handelskonkurrensen - låga globala sökningar - 90 500 lokala sökningar - 880 Singapore CPC - 0 13.By hur många sökord ska vi rikta My Niche är Forex och sub nisch skulle vara en fördelning av typ av handel eller valutapar för att handla eller handla strategier är jag true. Audience Maybe Singaporeans senare senare US market. Right Inte min artikel sträcker sig från nybörjare till psykologisk aspekt av handel och jag får inga ögonbollar för det. Så min fråga är var gick jag fel från nyckelordets synvinkel. Mittineague 2014-09-30 00 08 45 UTC 2.

No comments:

Post a Comment